Mest om interiør, litt alt det andre...


Flowers make the sun shine, make me fall in love...
They open up my senses, and colour my world...

mandag 5. september 2011

Bursdag

Nå har me feira Mia sin første bursdag...
04.september 2010 vart eg tante til søte Mia.
Tenk at det er 1 år sidan...


 Stolt og kry tante til ei lita jente med lurt smil og tindrande blå auger.
 Pakken har eg kjøpt på Litle blå og på kortet skreiv eg et lite dikt :

Gi barna rett til å leke og lære
Å drømme og forme,
leve og være.
Kun der kor barn kan føla seg trygge,
gror det, de gamle kaller for lykke...





Jubilanten vart begeistra når ho såg ballongane og fekk kaka.


-ein fin bursdagfest vart det, hos den kjekke lillebroren og svigerinna mi. Så var det heimreise..

*når eg kom heim i går kveld fant eg et ryddig og koselig hus...perfekt helg...!!!

Einblåmandagsklem



1 kommentar:

  1. -nydeleg dikt, fine bilete. Det var ein koseleg tur me hadde:)

    SvarSlett