Mest om interiør, litt alt det andre...


Flowers make the sun shine, make me fall in love...
They open up my senses, and colour my world...

tirsdag 30. august 2011

Inspirasjon

Har hatt ei hektisk men knallkjekk veka. 
Har vert på Gave & Interiørmessa på Lillestrrøm..
Noko som eg trur eg kan samanlikna med å koma til paradis, o'herlige lykkestund. Hurraaa...!!!
Rett og slett et eldorado for alle interiørintresserte.
Eg var på messe for første gong, aleine. Men slett ikkje aleine for på messa var det mange handleglade :-)
Mitt inntrykk av interiørtrendane framover  er STORE veggur og masse natur..
Har bestillt masse fint til butikken min, så eg skal kjøpa meg kvit nissefamilie til jul i år !!


Hadde avtaler med Cream - Creamie og Kaffe. vart tatt SÅ godt imot av desse flotte damene.


Mona Lise Winther og Elisabeth frå den flotte butikken, Vakre Vene i Harstad..
Eg følte meg som ein del av "familien" frå første stund
-Tusen takk for flott mottaking og god service...
Våren må gjerne komma snart for VÅR.kolleksjonen til Kaffe - Cream er bare SÅ utrulig nydelig..!!
Masse og gleda meg til, og gleda dei flotte kundane mine...!!


-Sjekk den søte veska....!!!
- Har betillt noko geniale ting til kjøkken avd. i butikken som eg kjem tilbake til ;)
trallalla for inspirasjon og påfyll !!
ps.-Rosa sko til våren...Gled deg... ;)
EinBlåInspirasjonsklem

2 kommentarer:

  1. Åhhhhh, så gøy! Eg e misunneleg herifrå og te månen! Heldige du!

    Klems

    SvarSlett
  2. - andres forventning er også ein glede.. :D

    SvarSlett