Mest om interiør, litt alt det andre...


Flowers make the sun shine, make me fall in love...
They open up my senses, and colour my world...

søndag 21. august 2011

Besøk !

Søndag og FRI, ute regnar det.
 Eg får telefon av ei venninne som har lyst å ta familien sin med på langtur.
- heilt inn der eg bur...!!!
 Så kjekt, og så seier jenta mi "mamma eg kan godt laga vafler til dei kjem".
 Slik blir det, vafler, heimelaga ripssyltetøy (takk mamma) og is.
 Min favoritt er lunka vafler med is inni....mmm...!!


- Mens vaflene lagar seg sjølv, kokar eg kaffi på den nye Eva Solo kanna mi...

                                                           
      - Enkelt og elegant design.


Tusen takk for kjempekoslig besøk !!

Ein BlåSøndagsklem

4 kommentarer:

  1. Åhhh, den kanno va fiiin! Kan eg klaga på den eg har i stål, og bytta i kvit? nei, eg kan vel ikkje begrunna med at den ikkje er "fin" nok lenger, eller "passar ikkje inn i interiøret"... Får sette på ønskelista.

    Veit du? Fru Slettevoll kjem og på messa... vi må jo bare.

    Kjempeklem frå meg ;-)

    SvarSlett
  2. åjaaaa gjett om me må, me skal...!!! Glde "oss"
    æææhhmmhhmøø da der med kanno trur eg ikkje holde, men ønskelista er genialt...!!!

    SvarSlett
  3. - nå er det jo tilbud på dei kannene :D

    SvarSlett
  4. - nå er det jo tilbud på dei kannene :D

    SvarSlett