Mest om interiør, litt alt det andre...


Flowers make the sun shine, make me fall in love...
They open up my senses, and colour my world...

fredag 30. mars 2012

Snart 12...

Har ein som er spent og gledar seg
 til han skal feira bursdagen sin med kompisar i dag.
Siden han har bursdag i Påsken vert det feiring i dag..
Tenk snart 12 år..
(og snart høgare enn meg er det verste)
Ungane veks og blir større,
 men eg er nå heldigvis lika ung og fjong til sinns.
 Lykke !!

På kjøleskapet heng denne fine tegningen.
Den eg fekk eg av min 12åring
 når han var 6år og førsteklassing..

"MAMA DU ER VARDEN
S DESTE MAM
A "

Dette skal eg slå i bordet med,
 når eg om vel et år skal/må dela hus med ein tenårig...!!
Har trent,pynta litt og huset er reint..
Måtte palmehelga di bli så fin så bare det !!! 

BlåFredagsklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar