Mest om interiør, litt alt det andre...


Flowers make the sun shine, make me fall in love...
They open up my senses, and colour my world...

søndag 25. mars 2012

Corokia

Så har eg snopa meg den finaste planta eg veit om
ei Corokia-plante.



  
finaste blom i Alve vase

Alven er symbolet på drømmer,
 håp og troen på det umulige.
De er livsglade, 
oppfører seg edelt og behersker intrikat håndverk.
Alvene er naturens engler;
 smarte og sterke hjelpere for menneskene og jorden vår.

Hærligalondon så nydelig...
Denne fine Corokia-plata kjøpte eg hos Fjord'n blomster
Siden eg var så godt igang
 kan eg nemna at vasen kjem frå
det var dagens reklamering...puuh

 

Hurra for pappa min som har hatt bursdag i dag.
Min trygge gode pappa
med fint smil
glimt i auga
gode historiar
solbrun og spreke
kjekke bessen er han.
EinHærligeBlålørdagsklem

2 kommentarer:

  1. Hei hei, hyggelig med besøk av deg;) la meg til som følger, så ses vi snart igjen! Glad søndag til deg;)

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så fin plante! :) Og tusen takk for koselig kommentar inne hos oss.

    Fin søndagskveld til deg.

    Mari

    SvarSlett