Mest om interiør, litt alt det andre...


Flowers make the sun shine, make me fall in love...
They open up my senses, and colour my world...

søndag 2. desember 2012

B A D


Ein tur til min vakre 
vestlandshovudstad
Bergen By.

 

 Eg hadde faktisk bare
2 ting på lista mi.
Ingen butikk er som Kanel

Orden på badet
Ja takk !!


Kanskje det blir ein ny kopp på tirsdag
Snart ny bytur (heldige meg)

 
I kanten på bildet skjular deg seg ei
Julepresang som eg veit kjem til å bli godt mottatt
av ho som skal få den...
:)
Å kor kjekt det er å overraska...!!!
spesiellt når det ikkje er forventa
trallalla...
Sjekk Kanel-favorittbutikken HER og
- l i k a r -
EinBlåKanelDrøm

3 kommentarer:

  1. ...ikkje likar eg byar, men eg likar kanel, orden og kaffikoppar (mest kaffi, ikkje så nøye med koppen..) Er presangen til meg?? :P hehe
    Er det ei bok... Har eg tid til lesing då?? hoho
    Eg får venta i spaning..sjølv om eg eigentleg vil veta det med ein gang :)

    SvarSlett
  2. Eg lika kanel! Må ta meg ein tur neste gong eg e i bydn ;)
    Hardlig klem frå aust :)

    SvarSlett
  3. - gje meg heller kanel på grauten !!

    SvarSlett