Mest om interiør, litt alt det andre...


Flowers make the sun shine, make me fall in love...
They open up my senses, and colour my world...

søndag 19. februar 2012

Utradisjon

Eg har ei knallgod oppskrift på boller, 
som eg har fått hos bestemor...
Sjølvsagt veit eg jo godt kva ei fastelavensbolla er...
men...

 Eg hadde SÅ lyst på ei Pavlova...
og sånn blei det.
Ingen gode boller,
men kaka til  "marengsfansen" meg !!
Får å kunna unna meg et stykke til med kaka så tok eg meg ein tur...

høg puls og god musikk på iphonen...

 Sjå kor vakkert !!!


- å springa avgarde,svetta og kjenna pulsen..
hææærlig....
ein blå draum...???

Har hatt SÅÅÅ koslig besøk av ei god venninne i helga...
Så kom jo jammen meg søssene på besøk og..
Ein kaffikopp i Menukoppane seff...!!!
-å sjølvsagt huska eg på å ta eit kakestykke til..mmm
EinTil...BlåSøndagsklem

1 kommentar:

  1. Skjønar godt at du baka Pavlova istadenfor. Bollar med krem e godt, men Pavlova e knallgodt !

    Kjem snart innom, treng ei panna og litt knask :-)

    Ha ein super dag, kjære du :-)

    SvarSlett