Mest om interiør, litt alt det andre...


Flowers make the sun shine, make me fall in love...
They open up my senses, and colour my world...

torsdag 5. januar 2012

Tid...

Ja tida den går, på same måte som den kjem...
Jula kom og så for ho lika fort....
Kjekt med nokon fridagar,
til å sova på for ein litt sliten butikksjef...
Til jul fekk eg masse fint, 
og ekstra glad blir eg når nokon har brukt tid
på å laga noko til meg...
Sjå den fine puta :
 TusenTakk tante !!
Restane av juledekorasjonen me fekk til jul,
var fyllt med kvite blomar og knallfine.
Nå var rosene og orkideane visne, men syns fortsatt den er fin og enkel.
Stjerneduken som eg kjøpte på den koselige Sæbøvik Gave & Leiker 
før jul, passe endå litt til. 
Stjerner er fin vinterstemning
Blir så reint, tomt og enkelt når jula fere ut av stova...
Har tent masse lys, fyrt i ovnen og laga meg ei stor krus med te....
Teen var god, men iskald....
- for eg stod ein time i gangen og skravla med ei venninne so ikkje hadde tid å koma inn.
og husk....
Tiden strekker til for den som bruker den.
Leonardo da Vinci

Ein herligeBLÅtirsdagsklem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar