Mest om interiør, litt alt det andre...


Flowers make the sun shine, make me fall in love...
They open up my senses, and colour my world...

søndag 2. oktober 2011

Søndag og fri..??

- Siden innlegget mitt istad, var skrevet i går og tenkt publisert då...
Så er det liksom dette som er dagens innlegg. Innlegget før dette fekk eg ikkje til å dela  frå IPaden min, så eg lagra da...

I dag har eg og ungane, som var veldig skeptiske, litt umotiverte og undrande på meg som "tvinga" dei med på trimløp...!!

Me har gått 9,4 km og fullført Kvinnheradløpet
Halvvegs i løpet, ved eplestasjonen steig både tempo og humøret...
Og ved målstreken så høyrde eg nokon bak meg seia at "mamma var ikkje løpet lenger enn detta"....???
Så eg konkluderer med ein vellukka søndagsutflukt !!
Nysteikte lappar med syltetøy smaka godt ved målstreken..
Det gjorde søndagsmiddagen hos mamma etterpå og... Hurra for ferdig middag MED DESSERT !!!
Så vel heime ventar et hus som trengte "litt" stell, så visst det går an å måla husarbeid i km trur eg jammen eg har gjordt unna nye 9,4km i kveld med husarbeid.....!!!
- Men nå er det bra, og eg nyt lysfatet eg har tent frå sofakroken...

EinBlåSøndagsKlem

1 kommentar: